روش خرید و برگشت کالا

خرید کالا

روش خرید از آلیش وریش یاپ http://www.alisverisyap.ir

روش اول

در این روش میتوانید از قسمت فروشگاه سایت دیدن نمائید و هر کالای را که دوست داشتید در سبد خرید قرار دهید و بعد از پرداخت منتظر رسیدن کالا به آدرس مورد نظرتان باشید
ابتدا در فروشگاه کالای مورد نظر را انتخاب نمائید و سپس مانند گزینه یک عکس روبرو در زیر هر کالا یک دکمه افزودن به سبد خرید وجود دارد ، آن را فشار دهید تا کالای مورد نظر به سبد شما انتقال یابد .
حال مانند عکس روبرو گزینه دو، کالا به سبد خرید شما اضافه شده است و آن را می توانید در همان صفحه در سمت راست در نوار کناری مشاهده نمائید.
اگر کالای دیگری را قصد انتخاب دارید میتوانید در فروشگاه به خرید ادامه دهید ولی در غیر این صورت از منوی کنار گزینه دو عکس روبرو گزینه نمایش سبد خرید را بزنید تا به داخل سبد خریدتان مانتقال یابید .
گزینه سوم شکل روبرو :داخل سبد خرید هستید و مبلغ کل را مشاهده میکنید میتوانید کالا انتخابی را حذف نمائید و یا با فشار دادن دکمه ادامه جهت تسویه حساب به مرحله بعدی بروید.
گزینه چهارم شکل روبرو: با فرمی روبرو میشوید فرم را پر نمائید و دقت نمائید که فیلدهای ستاره دار را حتما با دقت پر نمائید چرا که اگر اشتباهی در نحوه پر نمودن فرم داشته باشید و خرید کنسل شود یا کالا به آدرس دیگری ارسال شود تمام مسئولیت آن به عهده خریدار است پس دقت بیش از پیش را خواستاریم .
گزینه پنجم شکل روبرو: در زیر همان فرمی که پر کرده اید در حال حاضر دو گزینه موجود است ، بانک سامان و انتقال مستقیم (کارت به کارت) اگر بانک سامان را انتخاب نمائید به درگاه بانک سامان متصل میشوید ولی اگر انتقال مستقیم بانکی رابزنید اطلاعات حسابهای که میتوانید پول واریز نمائید به نمایش در می آید
در حالت دوم یعنی انتقال مستقیم بانکی باید بعد از واریز مبلغ شماره پیگیری و تاریخ و ساعت و شماره کارت واریز کننده و یا عکس فیش را از طریق تلگرام یا ایمیل برایمان ارسال نمائید تا ادامه مراحل ارسال کالا به آدرستان انجام گیرد .
روش خرید از آلیش وریش یاپ http://www.alisverisyap.ir

روش دوم

در این روش میتوانید از نوار منوی بالای سایت به مرکز خرید رفته سپس برندها رو بزنید (شکل روبرو گزینه یک) و وارد بخشی شوید که تعدادی برند معروف و معتبر اروپا و چین در آنجا قرار داده شده است و این فقط نمونه ای از بیشمار لینک های فروشگاهی است .
در صفحه برندها لوگوی تعدادی از برندهای معتبر و معروف از کشورهای ترکیه ، چین ، فرانسه و انگلیس قابل مشاهده است (شکل روبرو گزینه دو) .
اگر بر روی هر کدام از لوگوها کلیک نمائید شما به سایت آن برند هدایت خواهید شد.
در سایت برند مورد نظر کالای دلخواه را انتخاب نمائید و سپس لینک آن کالا را از بالای صفحه کپی نمائید .
سپس به سایت آلیش وریش یاپ برگشته و از منوی بالای مرکز خرید و سپس ثبت سفارش را بزنید (شکل روبرو گزینه سه) .
در صفحه ثبت سفارش فرمی ظاهر میشود در اینجا تمامی فیلد ها ستاره دار هستند پس همه را بادقت پر نمائید و در قسمت توضیحات لینک کالا را که قبلا کپی کرده بودید را بگذارید و در ادامه اگر سایز یا رنگ خاصی دارد به آن نیز اشاره نمائید. (شکل روبرو گزینه چهار)
در پایین فرم دکمه پرداخت موجود است با زدن آن به درگاه بانک سامان متصل خواهید شد.
اگر با برندها آشنایی دارید ، دیگر لازم نیست به صفحه برندها بروید و خودتان مستقیم میتونید لینک کالا را از سایت برند برایمان بفرستید.
درضمن مطمئنا سایت های زیادی هستند که در صفحه برندهای سایت ما موجود نیست در این حالت باز امکان خرید داریم و فقط کافیه از صفحه ثبت سفارش فرم را پر نمائید و لینک را برایم بفرستید تا مراحل خریدتان شروع شود.

برگشت کالا

روش خرید از آلیش وریش یاپ http://www.alisverisyap.ir برگشت کالا

روش برگشت کالا

از آنجایی که تمامی محصولات و کالا های فروخته شده قبلا تست و کنترل شده احتمال داشتن ایراد خیلی کم است اما هرگز نمی شود صد درصد خطا را صفر کرد و زمانی که به دلیل ایراد فنی و ظاهری کالا قصد عودت کالا را داشتید میتوانید به روش زیر اقدام نمائید.

از منوی بالای درباره آلیش وریش را کلیک نمائید و سپس گزینه تماس با ما را بزنید (شکل روبرو گزینه یک) در فرم تماس با ما عنوان را برابر عودت کالا قرار دهید و سپس بقیه فیلد ها را پر نمائید و در انتها فیلد پیغام را پرنمائید و لطفا دلیل عودت کالا را ذکر نمائید و در انتها ارسال راکلیک نمائید.
منتظر بمانید تا همکارانمانن با شما تماس بگیرند .
در طی مراحل برگشت کالا میتوانید از طریق ثایمیل یا تلگرام با ما در ارتباط باشید
مدت زمان انتظار برای برگشت وجه به حسابتان یک الی دو هفته می باشد .

سوالات پیش از خرید و برندها

1آیا برای خرید ازآلیش وریش یاپ ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
در لحظه اول و زمان دیدن کالا ها نیاز به عضویت نیست ولی زمانی که کالایی را انتخاب کردید و به سبد انتقال دادید و قصد پرداخت را داشتید در نراحل پرداخت برای شما فرمی ظاهر می شود که با پر کردن آن بصورت اتوماتیک ثبت نام نیز انجام میگیرد.
2۵-آیا ثبت سفارش در ساعات خاصی از روز انجام میگیرد؟
همه روزه و 24 ساعته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید .
3۶-می‌توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله ، این امکان وجود دارد. فقط کافیست در مراحل خرید و قسمت جزئیات صورتحساب تیک گزینه "حمل و نقل به یک آدرس متفاوت" را بزنید و آدرس شخص و محل مورد نظر را وارد نمائید تا کالا به آن آدرس ارسال شود. فقط مهم است بدانید کلیه اطلاعات خواسته شده را بدقت و دقیق و صحیح وارد نمائید ، چرا که اگر مشکلی ناشی از ورود اشتباه اطلاعات در این فرم ها پیش آید پر کننده فرم مسئول بوده و فروشگاه مسئولیتی در این زمینه ندارد.
4اگر از سایت شما کالای را خرید کنم و بعنوان هدیه به آدرس دیگری بفرستم ، صورتحساب نیز با بسته خواهد رفت؟
فقط کافیست در مراحل خرید و قسمت جزئیات صورتحساب تیک گزینه "حمل و نقل به یک آدرس متفاوت" را بزنید و آدرس شخص و محل مورد نظر را وارد نمائید تا کالا به آن آدرس ارسال شود. فقط مهم است در توضیحات ذکر شود که صورتحساب به خودتان ارسال شود و یا اصلا ارسال نشود و صورتحساب به صورت فایل کافی است.
5برای خرید و انتخاب کالا و برندی نیاز دارم کمکی بگیرم آیا میتوانم از آلیش وریش یاپ کمک بگیرم؟
بله هر لحظه نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید از طریق ایمیل و یا اگر با سرعت بیشتری کمک خواستید از طریق تلگرام راهنمایی بگیرید.
6آیا احتمال دارد کالایی را که سفارش میدهم بنا به دلایلی کنسل شود و یا از حالت موجود خارج شود؟
بله اگر مبلغ را پرداخت کردید و سپس شرکت متوجه شد که کالایی موجود نیست یا تامین کننده از ارائه آن منصرف شده ظرف 48 ساعت مبلغ شما عودت داده خواهد شد.

پرداخت وجه و تراکنش ناموفق

1موقعی که تراکنش ناموفق ثبت شد چیکار کنم؟
مبلغ تا 72 ساعت به‌صورت گروهی وارد حسابتان خواهد شد. اما گاهی این اتفاق نیز نمی‌افتد و حتی با گذشت 72 ساعت پول به حساب واریز نمی‌شود. در این صورت باید دو رویکرد را در پیش بگیرید. 1- با بخش پشتیبانی بانک تماس گرفته و موضوع را پیگیری نمایید. 2- از طریق سامانه موجود در سایت بانک‌ها تراکنش ناموفق خود را گزارش کنید. البته بخش دوم فعلا در تمام بانک‌ها عملی نشده است اما حدود نصفی از آن‌ها در حال حاضر چنین ویژگی‌ای دارند.

پیگیری سفارشات و مدت زمان تحویل کالا

1سفارشات چطور برام ارسال میشه؟
سفارشات معمولا با پست سفارشی ارسال میشه و مدت زمان رسیدن به دستتان حدود سه روز است.
2چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
با ورود به سایت و رفتن به منوی مرکز خرید و زدن ورود وارد بخش کاربری خودتان شوید سپس سفارشات ثبت شده خودتان را در آنجا خواهید دید
3چطور میتونم با شما تماس بگیرم؟
برای تماس با ما از راه های ارتباطی که در قسمت بالای سایت قرار دارند و یا از طریق تلگرام میتوانید اقدام فرمائید.
4چه مدت طول میکشه تا سفارش بدستم برسه؟
سفارشات معمولا حدود 4 روزه بدستتون میرسه ولی بعضی کالاهاهستن که از شرکت تولید کننده خرید میشه و از خارج از کشور آورده میشه که در این صورت معمولا سه الی چهار هفته طول میکشه ولی برای اطمینان میتوانید قبل از خرید مدت زمان تحویل رو بپرسید. و درضمن کالا های که زمان تحویل زیادی دارند ، درصفحه کالا توضیح درج شده است.

سوالات مربوط به برگشت کالا و دریافت مبلغ کالا

1اگر از خرید خود منصرف شدم میتونم کنسل کنم؟
اگر از مدت خرید 4 ساعت نگذشته باشد میتوانید خرید را از طریق راه های ارتباط تماس تلفنی یا تلگرام اعلام فرمائید تا سفارش ابطال شود.
2چطور درخواست خود را جهت برگشت کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق راه های ارتباط تماس تلفنی یا ایمیل یا تلگرام میتوانید درخواستتان را اعلام فرمائید.
3بعد از برگشت کالا وجه آن را چطور و در چه مدت برایمان ارسال میکنید؟
وجه سفارش ابطال شده در عرض یک هفته به حساب شما برگشت داده خواهد شد.